ח"כ סון הר מלך תוקפת את שר הביטחון: "ימין הוא לא"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ סון הר מלך תוקפת את שר הביטחון: "ימין הוא לא"

    ח"כ לימור סון הר מלך ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "המדיניות הביטחונית רופסת כבר שנים ארוכות ועכשיו אנחנו נאבקים לשנות את זה. אבל שר הביטחון משתף איתה פעולה". לדבריה: "מה שמצופה משר הביטחון זה לדאוג לביטחון ולחיים של תושבי ישראל. בפועל זה לא קורה"

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לימור סון הר מלך התראיינה ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם, והתייחסה למצב הביטחוני הקשה לאחר הפיגוע הנורא אמש. בתגובה לדברי המגישים שטענו כי יש להתנצל בפני הממשלה הקודמת אמרה: "על מה להתנצל? הממשלה הקודמת הייתה רעה מאוד וגם מסוכנת לביטחון ישראל. הזיכרון שלנו קצר מאוד אבל צריך לזכור שהיא הייתה כושלת".

    לדבריה: "המדיניות הביטחונית רופסת כבר שנים ארוכות ועכשיו אנחנו נאבקים לשנות את זה. שר הביטחון משתף פעולה עם מערכת הביטחון הרופסת. הממשלה היא רק חותמת גומי. ההחלטות לא להטיל סגרים ולהציב מחסומים לא טובה. הדרג המדיני מאשר את החלטות הצמרת הבטחונית והגיע הזמן שנראה הנהגה אמיצה שתשנה את הפרדיגמה. וזו קריאת השר בן גביר לכינוס הקבינט".

    חברת הכנסת תקפה את שר הביטחון גלנט בצורה חריפה ואמרה: "מה שמצופה משר הביטחון זה לדאוג לביטחון ולחיים של תושבי ישראל. ההחלטות בשטח לא מסונכרנות עם זה ושר הביטחון צריך לעמוד על כך. ימין הוא לא. לצערי הדבר שהכי חשוב לו זה מרדף אחרי נערי גבעות במקום להגן על חיי התושבים. כל יום מתבצעים עשרות פיגועים שמושתקים ואף אחד לא מדווח עליהם".

    ח"כ סון הר מלך שיתפה בתחושתה האישית: "אני מכירה מקרוב את התחושות הקשות. בעצמי חוויתי פיגוע כאשר בעלי הי"ד נרצח מול עיניי. אנחנו נטפל במצב הקשה אבל זה לא יקרה תוך יום. בוועדת חו"ב אני אומרת תמיד. המצב כרגע לא עובד. הרש"פ היא לא פרטנר. לא לשלום ולא להסכמים"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודקת ראשי מערכת הביטחון אינם משרתים את האינטרס היהודי – ישראלי אלא את מדיניות השמאל העולמי שרוצה למחוק מדינות לאום